Cuteness is beautiful

Alla inlägg under mars 2012

Av Cuteness - 27 mars 2012 21:07

Jag hittade nyss 2 st super duper konstiga Ao Oni spel som jag har aldrig sett förut.

Dom är så annorlunda och skumma, jag gillar det!  

   











Jag ska i alla fall testa dom nu, så jag säger baj baj~~ 




En av mina absoluta favorit/musik videor    

 



















Av Cuteness - 25 mars 2012 21:44

Här är 2 teckningar som jag har glömt att lägga upp  










    

      

Av Cuteness - 24 mars 2012 19:30

Jag, min storasyster Emeli och min kompis Elin har beställt cirkellinser och lösögonfransar idag 


Dom kommer om ca 1 vecka, ÅÅÅÅH LÄNGTAR!


Emelis blogg: www.cuteness-cuteness.blogspot.com




Elins blogg: www.ellefluffypancake.blogspot.com



Nu ska jag kolla på Pewdiepie och mysa med min riskaka



Hoppas ni har haft en trevlig helg  

 



   

Av Cuteness - 20 mars 2012 19:40

Hihii, det var ett tag sen jag lyssnade på Hime Trance X3


Det här är en av mina favorit Hime Trance låt "Kiseki" som betyder mirakel på japanska   



Av Cuteness - 17 mars 2012 21:04

Har väntat super mycket på att hennes nya låt "CANDY CANDY" skulle komma ut!

DEN ÄR HELT UNDERBAR!  


 

Av Cuteness - 12 mars 2012 22:19

Idag så hände det någonting hemskt!


Jag var tvungen att avlida min kära hamster. Han blev plötsligt jätte sjuk och förlamad men vi har ingen aning om varför. Veterinären sa att vi hade bara otur. Även om jag inte har känt honom så länge så grät jag väldigt mycket för att det var så otäckt att se honom lida och kämpa för att hålla sig stark men lyckades aldrig.


Jag och mamma gick och köpte en ny dvärghamster som jag hoppas på att han ska trivas hos oss   

 

Av Cuteness - 9 mars 2012 22:04

HEEEEJ~~


JAG ÄR SÅ LYCKLIG <3

JAG HAR FÅTT EN KNUBBIG LITEN FLUFFIG HAMSTER!!!  

   


 

Av Cuteness - 6 mars 2012 21:42

Jag tycker vi borde ha en fashion walk här i Sverige också! BLIR SÅ AVIS! <3     


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards