Cuteness is beautiful

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Cuteness - 11 maj 2012 18:16

Jag tror bokstavligen att jag håller på att somna =____=


Japp som sagt så blev jag klar med min "Harry Potter trollstav"

idag under trädslöjden~~  


I onsdags den 9/5 så såg jag på filmen "The woman in black" på bio och jag trodde att jag seriöst skulle bajsa på mig!!!    


Jag älskar ändå skräckfilmer och det här var första gången jag fick kolla en på bio.


Den var läskig och ganska bra OwO



Det fanns ingen bra trailer men här kan ni se vad den handlar om :3



Av Cuteness - 11 maj 2012 07:24

Oj vad jag är morgonpigg idag O____O


Jag har precis käkat frukost och nu ska jag till mitt rum och

 fixa väskan lite och borsta tänderna efteråt.  



Idag ska vi ha träslöjd i skolan!!  


Då hinner jag göra klart min "Harry Potter trollstav"

 till scout-vårlägret som är nästa vecka!     


Nu säger jag hejdå!


Jag lovar att jag ska skriva lite mer inlägg efter skolan~~


  

Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards